Sözlük

Facebook Api Hata Kodlarının Anlamları Nedir?

Facebook Api kodları ile ilgili sizlerle daha önce bilgi paylaşımında bulunmuştuk. Api kodunun temel olarak ne işleve sahip olduğundan bahsetmiştik. Ayrıca, Facebook App ID ve App Secret kodlarının nasıl alınacağının bilgisini iletmiştik.

Uygulamamız ile Facebook’un aynı dilde konuşmasını öğreten Api kodları ile sadece iletişim kurmasını sağlamış olduk. Ancak, aynı dil ile konuşmaya başlamaları birbirlerini anlayacakları anlamına gelmiyor.

Facebook Api’ye gönderilen sorguların hepsi anlaşılabilir değildir. Belki, de yetkiniz yoktur o sorguları yapmaya! Telaşlanmaya gerek yok, Facebook Api tarafından döndürülen tüm hata kodlarını sizler için Türkçeleştirerek aşağıda paylaşıyoruz.

Hata Kodları

API tarafından döndürülen hata kodları şunlardır:

Hata koduAçıklama
-Negatif değerli hata kodları, dahili Facebook hatalarıdır. error_subcodeGerçek arıza kodunu kontrol edin .
1Bilinmeyen bir hata oluştu
4Başvuru isteği sınırına ulaşıldı
10Uygulamanın bu işlem için izni yok
17Kullanıcı isteği sınırına ulaşıldı
100Geçersiz parametre
100, alt kod 33Desteklenmeyen gönderi isteği.
Bu hata, erişim jetonunuz bir Özel Hedef Kitleye sahip reklam hesabına uygun izinlere sahip bir sistem kullanıcısı olarak eklenmediyse oluşabilir . Business Manager’da reklam hesabını doğrulayın ve tüm sistem kullanıcılarının reklam hesabının altında şu şekilde göründüğünü doğrulayın Admin:
Tıklamak Business SettingsReklam hesabını tıklayınSeç Add peopleSistem kullanıcısını arayın ve onları Yönetici olarak ekleyinAPI çağrınızı yeniden deneyin
100, alt kod 1487694Geçersiz parametre.
Seçtiğiniz kategori artık mevcut değil. Birkaç davranışa dayalı hedefleme kategorisi kullanımdan kaldırılmıştır. Bunları reklam oluşturmak için kullanmayı denerseniz, istekleriniz başarısız olur ve bu hatayı döndürür. Hedeflemeye uygun kategorileri görmek için Hedefleme Aramasını kullanın .
100, alt kod 1752129Geçersiz parametre.
Bu Görev Kombinasyonu Desteklenmiyor. Bir kullanıcıyı bu reklam hesabına geçerli yetenekler atamak için, eşlemede tanımlanan görevlerin bir kombinasyonunu iletmelisiniz. Bkz. Business Manager API, İzin Verilen Roller .
102Oturum anahtarı geçersiz veya artık geçerli değil
104Yanlış imza
190Geçersiz OAuth 2.0 Erişim Simgesi
200izin hatası
200, alt kod 1870034Özel Hedef Kitle Şartları Kabul Edilmez: Bir hedef kitle veya reklam seti oluşturabilmeniz veya düzenleyebilmeniz için Özel Hedef Kitle şartlarını kabul etmeniz gerekir. Facebook’a bakın , Özel Hedef Kitle Koşulları
200, alt kod 1870047Hedef Kitle Boyutu Çok Düşük: Hedef kitle boyutunun düşük olmasına ve reklamlarınızın gereğinden az yayınlanmasına veya yayınlanmamasına neden olabileceğinden, kullanıcıları bu kitleden kaldıramazsınız.
294Reklamları yönetmek, genişletilmiş “ads_management” iznini ve izin verilenler listemizde bulunan bir uygulamanın Marketing API’ye erişmesini gerektirir
2606Bu reklamın önizlemesi görüntülenemiyor
2607Belirtilen para birimi, reklamlarla kullanım için geçersiz.
2615Bu hesap hesabını güncellemek için geçersiz çağrı
2654Özel kitle oluşturulamadı.
2654 alt kod 1713092Bu reklam hesabı için yazma izni yok. Bu aramayı yapan geliştiricinin, reklam hesabının kendisine bir hedef kitle oluşturması için izinlere sahip olması gerekir.
5000Bilinmeyen Hata Kodu
1349118Belirtilen URL’lerden bir veya daha fazlasına Akış sonrası URL güvenlik uygulaması ayarı tarafından izin verilmiyor. Web Sitesi URL’si veya Kanvas URL’si ile eşleşmeli veya alan, Uygulamanın etki alanlarından birinin alt etki alanı olmalıdır. Hakkında daha fazla bilgi okuyun Girişi Güvenlik güvenliğe ilişkin uygulama ayarları hakkında daha fazla bilgi edinmek için.
1359036Reklam Oluşturulamadı – Çok Fazla Reklam: {account_id} hesabı maksimum {max} reklam sayısına ulaştı
1359102Invalid Parameter In Spec: Parametrede geçersiz değer var veya gerekli parametre eksik: {param-value}
1487006Geçersiz Kampanya Kimliği: Bir kampanya belirtmelisiniz ve belirtilen kampanya belirtilen hesaba ait olmalı ve silinmemelidir.
1487007Kampanya Sona Erdi: Sona eren bir kampanyadaki reklamları düzenleyemezsiniz. Lütfen bu kampanya içinde yeni bir reklam oluşturun, kampanya bitiş zamanını güncelleyin, başka bir kampanya seçin veya yeni bir kampanya oluşturun.
1487010Reklam Teklifi Çok Yüksek: Teklifiniz, türü ve yerleşimi için maksimumun üzerinde. Teklifinizi yükseltmek istiyorsanız, lütfen maksimum değerin altında bir değerle tekrar deneyin.
1487013Teklif Çok Düşük: Teklifiniz, yerleşimi ve türü için minimumun altında. Reklamınızın minimum teklif oranında yayınlanmasını istemiyorsanız, lütfen durdurun. Aksi takdirde, lütfen teklifi önerilen aralıkta olacak şekilde artırın.
1487014Kampanya bütçesi çok düşüktü. Lütfen günlük bütçeyi, en az {minimum_budget} olan en yüksek TBM reklam teklifi tutarının en az 2 katına yükseltin. {bid} teklif verirsiniz.
1487015Reklam öğesi geçersiz
1487065Reklam Eksik Hedefleme Spesifikasyonu: Reklam spesifikasyonunun bir hedefleme spesifikasyonuna ihtiyacı var. Reklamın hangi kitleye gösterileceğini belirtmek için lütfen hedefleme alanını kullanın. ‘ülkeler’ alanı gereklidir; diğerleri isteğe bağlıdır.
1487087Reklam Oluşturulamadı: Aşağıdaki nedenden dolayı Reklam Oluşturulamadı: {sebep}
1487089Hedef Belirtimi Geçersiz: Hedef belirtim geçersiz: {sebep}
1487090Reklam Düzenleme Başarısız Oldu – Spesifikasyon Hataları: {error}
1487108Geçersiz Şehirler: Lütfen şehirleri belirttiğiniz formatın doğru olduğunu ve kimlik belirtirseniz doğru tipte olduğunu kontrol edin. Bu, şehir için sayfanın kimliği olamaz; şehir kimlikleri, `/search?type=adcity` tarafından döndürülür.
1487124Geçersiz Bağlantı: Yalnızca yöneticisi veya geliştiricisi olduğunuz nesnelere bağlantılar belirtebilirsiniz.
1487133Geçersiz Negatif Bağlantılar: Negatif hedefleme belirtirseniz, hayranlarını hariç tutmak istediğiniz nesnelerin yöneticisi veya geliştiricisi olmanız gerekir. Aşağıdaki belirtilen bağlantıların yöneticisi değilsiniz: {connections}
1487172Reklam öğesi kaydedilemedi
1487174Geçersiz Resim Karması: Geçersiz Resim Karması – {hash}
1487194İzin Hatası: Ya erişmeye çalıştığınız nesne size görünmüyor ya da yapmaya çalıştığınız işlem belirli hesap türleriyle sınırlı.
1487199Reklam hedefleme, hikayenin hedeflemesiyle eşleşmiyor: Bu reklam için belirtilen hedefleme, öne çıkarılan hikayeyle uyumlu değil. Sponsor olmaya çalıştığınız haberin gizliliğini ve dil/ülke hedeflemesini kontrol edin.
1487202Geçersiz nesne – yönetici değil veya nesne herkese açık değil: Kullanıcı, nesnenin yöneticisi değil veya nesneye herkes tarafından erişilemiyor.
1487211Geçersiz URL Reklam Öğesi Hedefi için: Reklam öğesinin geçerli bir hedef URL’si olmalıdır ve eklenen nesne sayfaysa hedef sayfayla eşleşmelidir.
1487225Günlük Harcamayla Sınırlı Reklam Oluşturma: Belirli bir zaman diliminde oluşturabileceğiniz reklam sayısının, günlük harcama düzeyinize göre belirlenen bir sınırı vardır. Daha yüksek harcama seviyeleri, daha fazla reklam oluşturulmasına olanak tanır. Günlük harcama sınırınızı artırın veya dönem başına daha az reklam oluşturun.
1487244Kampanya Güncellemesi Başarısız Oldu: Kampanya {campaign_id}: {reason}
1487246Kampanya Oluşturulamadı: {reason}
1487256Politika nedeniyle hedefleme reddedildi: Geçersiz reklam hedefleme. Hedefleme spesifikasyonu, politika kısıtlamaları nedeniyle reddedildi.
1487283Görüntüleme Etiketlerini Kullanma İzni Yok: Yalnızca bazı ortakların görüntüleme etiketlerini kullanmasına izin verilir. Lütfen onaylanmış bir hesap kullandığınızı doğrulayın.
1487301Özel Hedef Kitle Kullanılamıyor: Kullanmaya çalıştığınız özel hedef kitle, reklam hesabınızla paylaşılmadı. Lütfen farklı bir özel hedef kitle oluşturun veya seçin ya da özel hedef kitlenin sahibinden onu kullanmanıza izin vermesini isteyin.
1487346Gönderi belirtilen Sayfaya ait değil: Tanıtımı yapılacak gönderi belirtilen Sayfaya ait değil. Gönderi {otherDestination}’a aittir; bunu hedef olarak kullanmayı veya belirtilen Sayfaya ait bir gönderiyi kullanmayı deneyin. Belirtilen Sayfa: {hedef}.
1487366Özel Hedef Kitle Silindi: Silinen özel hedef kitle kullanılamaz. Lütfen başka bir hedef kitle seçin.
1487376Dönüşüm Spesifikasyonu Gerekli: İşlemler için sıfır olmayan bir teklifle site dışı bir yeri işaret eden reklamlar için dönüşüm spesifikasyonunu belirtmelisiniz.
1487380Dönüşüm verileri için geçersiz toplama günü. Toplama günü 1’den büyük veya 1’e eşit olmalıdır.
1487390Adcreative Oluşturma Başarısız Oldu: Adcreative Create, aşağıdaki nedenden dolayı Başarısız Oldu: {sebep}
1487391Birden Çok İş Ortağından Ortak Kitleler Kullanılamıyor: Bir reklam için iş ortağı tarafından oluşturulan özel kitleler belirtilirken, tüm kitleler aynı sağlayıcıdan olmalıdır.
1487396Reklam öğesi güncellenemedi: Reklam öğesi {id} güncellenemedi. Şu nedenle başarısız oldu: {sebep}
1487424Reklam Hariç Tutma Hedeflemesi Gerekiyor: Bu reklam, seçtiğiniz hedefleme özelliğiyle oluşturulamaz. Reklamınızın, kullanıcıların yalnızca bir kez yapabileceği bir dönüşüm hedefi vardır, bu nedenle reklamı, henüz dönüşüm gerçekleştirmemiş kullanıcıları hedeflemeniz gerekir. Facebook API’sini kullanıyorsanız, hedefleme özelliğinize şu dizeyi eklemeyi düşünün: {exclusion-targeting-spec}.
1487465Geçersiz EBM Teklifi: Seçtiğiniz işlem türüne İşlem Başına Maliyet (EBM) teklifi için izin verilmiyor: “{action_type}”. Lütfen optimizasyon hedefinizi değiştirin veya teklif türünüzü normal Optimize Edilmiş BGBM olarak değiştirin.
1487472Bu tür bir sayfa gönderisi tanıtılmaya uygun değildir. {debug_info}
1487477Dönüşüm İzleme Piksel İzin Hatası: Kullanmaya çalıştığınız dönüşüm izleme pikseli başka bir kullanıcıya aittir ve sizinle paylaşılmamıştır. Lütfen sizinle paylaşılan bir izleme pikseli kullanın veya yeni bir tane oluşturun.
1487485Çok fazla zaman uyumsuz istek
1487506Yeni bütçe değeri çok düşük: {new_budget} bütçesinin yeni bütçe değeri çok düşük. Kabul edilebilir minimum değer: {minimum_budget}.
1487557Kampanyayı güncellemek için desteklenen alan sağlanmadı
1487558Reklamı güncellemek için desteklenen alan sağlanmadı
1487559Reklam Güncelleme Başarısız Oldu {sebep}
1487573Bu reklam türü için bir nesne_kimliği belirtmelisiniz (yaratıcı türü 27)
1487742Bu reklam hesabından çok fazla arama yapıldı. Biraz bekleyin ve tekrar deneyin.
1487756geo_locations alanında belirtilen çakışan konumlarınız var. Geniş seçeneğiniz daha dar seçeneği geçersiz kılar, devam etmek için lütfen birini kaldırın.
1487790Yükseltilen nesne geçersiz: silinmiş veya hiç var olmamış olabilir.
1487881Bir erişim ve sıklık kampanyasında verilen tahmin kimliği ayrılmamıştır.
1487882Bir erişim ve sıklık kampanyasında verilen rezervasyon henüz kesinleşmedi.
1487884Bir erişim ve sıklık kampanyasında verilen rezervasyon zaten tamamlandı
1487885Bir erişim ve sıklık kampanyasındaki tahmin zaten ayrılmıştır.
1487886Bu, işlemin bilinmeyen bir nedenle başarısız olduğunu gösterir.
1487887Belirtilen sayfa türleri envanter yöneticisi tarafından desteklenmiyor.
1487915Kesinleşmiş bir tahmin emri iptal edilemez. Yeni bir tahmin oluşturabilir veya kampanyayı silebilirsiniz.
1634013Dönüşüm Spesifikasyonu Hedefler Geçersiz Kimlik: Bu nesne üzerinde yönetici izinleri olmadan dönüşüm spesifikasyonunuzda bir kimliği hedefliyorsunuz. {debug_info}
1667002Bu Promosyon Düzenlenemez: Bu, Sayfanızdan tanıtımını yaptığınız için düzenlenemez. Bu promosyonun bütçesini duraklatmak, silmek veya güncellemek için Sayfanızda gönderiyi bulun.
1667002Bu Promosyon Düzenlenemez: Bu, Sayfanızdan tanıtımını yaptığınız için düzenlenemez. Bu promosyonun bütçesini duraklatmak, silmek veya güncellemek için Sayfanızda gönderiyi bulun.
1815826Teklif stratejiniz geçersiz. Güncel mevcut teklif stratejileri verilmiştir LOWEST_COST_WITHOUT_CAPLOWEST_COST_WITH_BID_CAPve TARGET_COST. Lütfen işletme hedeflerinize uygun geçerli bir teklif stratejisi seçin. 3.0’dan itibaren geçerlidir.
1815829Kampanya bütçesi optimizasyonunun etkin olduğu bir reklam kampanyasındaki bir reklam setinde teklif stratejisi belirlemeye çalışıyorsunuz. Böyle bir reklam setinde teklif stratejisi belirlenmesine izin verilmez. Reklam setinizdeki teklif stratejisini kaldırın veya kampanyanızda kampanya bütçesi optimizasyonunu devre dışı bırakın. 3.0’dan itibaren geçerlidir.
1815830Açık Artırma satın alma türünü kullanmayan bir reklam kampanyasındaki bir reklam setinde teklif stratejisi belirlemeye çalışıyorsunuz. Böyle bir reklam setinde teklif stratejisi belirlenmesine izin verilmez. 3.0’dan itibaren geçerlidir.
1815857Teklif tutarı gerekli: bid_amount alanında bir teklif üst sınırı veya hedef maliyet belirtmelisiniz. İçin LOWEST_COST_WITH_BID_CAPbir teklif sınırı belirlemek için BID_AMOUNT alanını sağlamalıdır. için TARGET_COST, bir ortalama hedef maliyet hedefi belirlemek için teklif_tutarı alanı sağlamanız gerekir. 3.0’dan itibaren geçerlidir.
1815858LOWEST_COST_WITHOUT_CAPTeklif stratejisine sahip reklam setlerinde bir teklif sınırı belirleyemezsiniz . Lütfen bid_amount’u kaldırın veya bid_amount ile kullanmak LOWEST_COST_WITH_BID_CAPüzere değiştirin. 3.0’dan itibaren geçerlidir.
1815067Optimizasyon Hedefi Kullanılamıyor: Seçili optimizasyon hedefini kampanya hedefiniz için kullanamazsınız. Lütfen farklı bir hedef seçin ve kampanyanızı düzenleyin.
1798130Dinamik Reklamlar için boş ürün setlerinin oluşturulmasına izin vermiyoruz . Lütfen kataloğunuza ürün ekleyin ve en az bir ürün içeren bir set oluşturun.
2310025Bu Reklam Hesabını Kullanarak Kampanya Oluşturulamıyor. Ortak Reklam kampanyaları oluşturmak için Marka Reklamverenleri, ortak oldukları her satıcı için ayrı bir reklam hesabı kullanmalıdır. Bu katalog segmentinin sahibi olan satıcıyla ilişkili ayrı bir reklam hesabı kullandığınızdan emin olun. Sınırlı kullanılabilirlik altında.
2310039Bu Katalog Segmentini Kullanarak Kampanya Oluşturulamıyor. Bu katalog segmentinde reklam yayınlamak için bu reklam hesabını kullanamazsınız. İşletme, bir Marka Reklamvereninin Ortak Reklamlarda kullanması için bu katalog segmentini oluşturdu. Farklı bir reklam hesabı seçin veya bunun yerine bir ürün kataloğu kullanarak kampanyalar yürütmek için bu reklam hesabını kullanın. Sınırlı kullanılabilirlik altında.
3260011Reklam seti yayınlandıktan sonra bir reklam seti için pikselinizi, dönüşüm etkinliğinizi, özel dönüşümünüzü veya optimizasyonunuzu düzenleyemezsiniz. İstediğiniz değişiklikleri içeren bir reklam seti yayınlamak için yeni bir reklam seti oluşturun.

Related posts

Arkadaşlıktan Çıkartma İşlemi

metaren

[Çözüm] Facebook’a Giriş Yapma Problemi

metaren

Tanıyor Olabildiğin Kişiler Listesi Neye Göre?

metaren

Leave a Comment